שאלות ותשובות על בחירת חדרי בריחה בתל אביב

שאלות ותשובות על בחירת חדרי בריחה בתל אביב

כיצד בוחרים חדר בריחה בתל אביב? מה חשוב לבדוק בטרם סגירת בילוי ושריון תאריך? כיצד תוודאו שהחדר מתאים לכם אישית וגם לחברים שיבלו אתכם? כל מה שרציתם לדעת על חדרי בריחה בתל אביב ולא העזתם לשאול במקבץ השאלות והתשובות שלפניכם.

כיצד ניתן לדעת באיזה סוג של חדר בריחה לבחור?

אם האירוע משפחתי, מהעבודה, ומכל קבוצה גדולה אחרת בה יש פערי גילאים, מצב בריאותי ופערים פיזיולוגיים באשר הם (נשים בהיריון, אנשים עם בעיות לב וכד') אל תבחרו לבלות בחדר אימה; במקרה כזה פשוט אל תיקחו סיכונים. הניחו כי אם אתם הופקדתם לנהל כזו קבוצה, לבטח יהיו בה פרטים שלא יתאימו לחדר אימה. במקום זאת בחרו חדר בריחה רגיל המבוסס על משחק קבוצתי באמצעות פתרון חידות. לעומת זאת, אם מדובר עליכם ועל החברים הקרובים שלכם בלבד, וכולכם בקו הבריאות, לא סובלים מאף מגבלת תנועה, בעיות לב, היריון, אם אתן נשים, וכד' – ניתן לסגור בילוי גם בחדר אימה. בחדר זה ההימלטות היא עצמאית ואתם מתחרים אחד בשני על מי ייצא ראשון מהחדר. החדר מלווה בסצנות אימה, הפחדות ומכשולים במהלך הבריחה.

כיצד ניתן לבחור בחדר בריחה שאנחנו נדע שיתרום רבות לאנרגיות חיוביות במהלך האירוע?

חשוב לבדוק מהי העלילה ומהו הסיפור בחדר הבריחה, ולוודא שאתם אוהבים. רצוי לבדוק מה המרחק של אותו חדר בריחה ממוקד הבילוי המרכזי שלכם, המסעדה, הקולנוע וכד'. מאד חשוב לבחור חדר בריחה אשר או שהמרחק בין הנקודות קצר, או שיש דרכי תנועה נוחות ומרווחות להגיע ממקום למקום כולל חנייה ידועה מראש. רק כך תוכלו להתרכז מקסימום בבילוי ומינימום בנסיעות ולוגיסטיקה. זו הדרך האחראית ביותר לבחור חדרי בריחה.

כיצד נוודא שהחדר מתאים לנו כקבוצה?

החדר צריך להשכיל לאכלס את כולכם. אם אתם יותר בליינים מאשר החדר יכול לאכלס, ניתן להתפצל לכמה חדרי בריחה ולהיפגש שוב בגוף האירוע. במקרה כזה חשוב שאתם, כמארגני האירוע, תעברו חדר חדר ותוודאו מהו המחיר בכל אחד מהם, מהי העלילה בפנים והאם ניתן להסדיר את התשלום בכמה אופנים (אשראי, מזומן, צ'קים וכד'). כך, תוכלו להבטיח כי כל בחירה של חדר בריחה בבירת המרכז תיעשה על ידיכם בצורה טובה.

 

 

כתיבת תגובה

כתובת המייל שלך לא תוצג, שדות חובה מסומנים ב *

*
*