איך בוחרים חדרי בריחה לקבוצות גדולות?

רוצים לצאת אל חדרי בריחה יחד עם קבוצה גדולה של משתתפים? אם כן, אתם חייבים לבחור נכון את חדר הבריחה אליו תצאו.

לא כל חדר בריחה מתאים לקבוצות גדולות של משתתפים ולעיתים רבות העובדה שבחדר יש משתתפים רבים מקשה מאוד על ההשתתפות באתגר ועל פתרון החדר, או הופכת אותו לקל מידי.

מה זה אומר? פשוט מאוד. הבעיה הראשונה היא כאשר יש יותר מידי אנשים שמנסים לפתור בדיוק את אותה חידה, ולכל אחד יש חשיבה שונה ודרך שונה, מה שיכול לגרום למריבות ולוויכוחים בין חברי הקבוצה ולעכב את כולם בפתרון האתגר. הבעיה השניה היא הפוכה – כולם מצליחים לעבוד יחד בצורה טובה ולפתור את האתגר, אך בשל העובדה שמשתתפים בו הרבה אנשים, הוא הופך לקל יותר ותוך זמן קצר מאוד אתם מסיימים את החדר ויוצאים החוצה מבלי שבאמת הרגשתם שאתם צריכים לאמץ את המוח או הספקתם ליהנות מהחדר עצמו.

לכן, אם אתם רוצים לצאת אל חדר בריחה יחד עם קבוצה גדולה של אנשים, אתם חייבים להיות בטוחים כי מדובר בחדר המותאם לכמות כזו של אנשים כך שבאמת כולם יוכלו ליהנות מההשתתפות בו, ועל הצד הטוב ביותר.

חדרים ייעודיים עבור קבוצות גדולות

באתר שלנו תוכלו למצוא חדרי בריחה ייעודיים עבור קבוצות גדולות, כאשר לחדרים הללו יש כמה מאפיינים:

  1. החדרים גדולים מבחינת השטח שלהם, כך שאתם לא תרגישו בצפיפות ודוחק בחדר הבריחה ותוכלו באמת לנוע בחדר בחופשיות על מנת לבדוק אותו ולפתור את החידות אותן הוא מציע.
  2. החדרים כוללים מספר רב של חידות שונות. לא מספיקה חידה אחת כדי לפתוח דלת ולעבור אל המעבר הבא אלא כמה וכמה אתגרים כך שחברי הקבוצה יכולים להתחלק ולהתפזר על פני החדר מה שמקל מאוד על הפתרון.
  3. החדר מתאים לכל חברי הקבוצה מבחינת העלות. בדרך כלל ככל שהקבוצה גדולה יותר העלות למשתתף נמוכה יותר, אך חשוב לברר עם כל חברי הקבוצה מה התקציב המתאים להם לפני שבוחרים חדר כך שבאמת כולם יוכלו לקחת חלק בחוויה.

כתיבת תגובה

כתובת המייל שלך לא תוצג, שדות חובה מסומנים ב *

*
*