איך לשלב חדר בריחה ביום גיבוש בצורה נכונה

אחד המשחקים האינטראקטיביים הפופולריים ביותר שכבשו את העולם בסערה הוא חדרי בריחה.

חדרי בריחה הם חוויה אינטראקטיבית בה המשתתפים ננעלים בתוך חדר עם משתתפים אחרים וצריכים לפתור חידות וחידות על מנת לברוח מהחדר ולסיים את האתגר תוך עמידה במגבלות של זמן (לרוב, שעה עד שעה וחצי). בחדרי הבריחה משתמשים במגוון רמזים יצירתיים כדי לאתגר קבוצות של שחקנים לקיים אינטראקציה עם החדר ולהבין איך לברוח ממנו.

כדי שפעילות זו תצליח, המארגנים צריכים לוודא שהכול מוכן מתחילתו ועד סופו - מהקמת החדר, הכנת החידות והאתגרים ועד ארגון המשתתפים. ואם אתה רוצה שיום הגיבוש שלך יהיה ייחודי, אתה תמיד יכול ללכת על כמה רעיונות עשה זאת בעצמך, שיכולים לכלול קישוט או יצירה של אביזרים או אפילו לבקש מראש מבעלי החדר לשלב אביזרים או חידות הקשורים באופן אישי אל הצוות היוצא ליום הגיבוש.

למה דווקא חדר בריחה ליום גיבוש?

שילוב חדר בריחה ביום גיבוש מהווה את האפשרות הטובה ביותר לקיום מטרתו של היום הזה. גם אם עבודת הצוות לא טובה, וזו אחת הסיבות בגללה אתם מוציאים את הצוות ליום גיבוש, חדר הבריחה "מכריח" את הצוות לעבוד יחד, לשתף פעולה, לדבר אחד עם השני ולסייע אחד לשני על מנת לפתור את האתגר ולצאת מהחדר, מה שיכול לסייע מאוד לבניה של עבודת הצוות ולחזק את הקשר בין חברי הצוות.

הכינו את הצוות מראש

אם אתם רוצים לשלב חדר בריחה במהלך יום גיבוש, חשוב מאוד להכין מראש את הצוות לקראת כך. ישנם כאלו שזו הפעם הראשונה שלהם בחדר הבריחה וחשוב שהם יגיעו מוכנים גם מבחינה נפשית, במיוחד אם מדובר בחדר בעל אפקט חזק מאוד של פחד. בנוסף לכך, על הצוות להגיע מוכנים מבחינת ביגוד והנעלה כך שיהיה להם נוח בחדר עצמו והם לא יתקשו לזחול או לנוע בתוך החדר, על פי הדרישות של כל חדר וחדר.

כך תוכלו להיות בטוחים כי הם באמת יהנו מחדר הבריחה במהלך יום הגיבוש ואתם תוכלו להשיג את המטרה שלכם.

כתיבת תגובה

כתובת המייל שלך לא תוצג, שדות חובה מסומנים ב *

*
*