איך תשפרו את הסיכויים שלכם לניצחון בחדר הבריחה הבא אליו תצאו?

אם כבר נכנסתם אל האתר שלנו על מנת למצוא חדר בריחה בתל אביב, ובכלל, שיהפוך יום של יציאה עם חברים או בני משפחה להרבה יותר מהנה, יש לנו כמה טיפים שיעזרו לכם לשפר את הסיכויים שלכם לנצח את האתגר, גם מבלי להכיר מראש את החדר.

חדרי בריחה הם משחק קבוצתי. המפתח האמיתי לבריחה הוא שימוש באסטרטגיות שיגרמו לקבוצה שלכם לעבוד יחד בצורה החכמה והיעילה ביותר. חדרי בריחה יכולים להיות מאוד קשים אם אינכם מודעים לשיטות המומלצות לבריחה מהחדר, ועל השיטות הללו תוכלו לקרוא במאמר הבא.

תקשורת לפני הכל

קל להיכנס אל תוך חדר הבריחה ולשכוח שיש לכם צוות שלם שיעזור לכם לנצח את האתגר. שני מוחות עדיפים על אחד, אז השתמשו בכמה שיותר מהם! אם אתם מוצאים רמז, הקפידו להעביר זאת לשאר חברי הקבוצה. יתכן מאוד שיש להם רמזים אחרים שמתחברים לרמז שלכם ויחד תוכלו לנצח את האתגר.

חפשו רמזים בגובה לא סטנדרטי

בחדר בריחה הכל הולך. דלתות נסתרות, כספות ורמזים אחרים מוסתרים בצורה מטעה בכל חדר בריחה. זה אומר שחשוב במיוחד להסתכל היטב על הסביבה שלכם. יש יותר ממה שנראה לעין ולכן הפכו דברים, התכופפו לגובה נמוך מאוד או נסו להסתכל לגובה גבוה יותר מגובה העיניים שלכם ואולי תמצאו את הרמזים הנסתרים. רק אל תשתגעו עם זה. אם זה מסובך מידי או מצריך שימוש בכוח – זו לא הדרך הנכונה.

חלקו את הצוות שלכם

יש לכם בדרך כלל רק 60 או 90 דקות בחדר בריחה, אז שימוש יעיל במשאבים שלכם חשוב במיוחד. מהם המשאבים היקרים ביותר בחדר בריחה? חברי הקבוצה.

הפוכו את הצוות ליעיל יותר על ידי הימנעות מכל עבודה כפולה. חברי הצוות צריכים להתפזר ברחבי החדר ולחפש רמזים וחידות שונות לפתרון. אם מספר אנשים מבלים יותר מדי זמן בחלקים מסוימים של החדר, ייתכן שאתם מפספס רמזים חשובים אחרים.

אל תפחדו להשתמש במפעיל

אמנם זה הישג מרשים ביותר להשלים חדר בריחה עם אפס עזרה ממפעיל החדר, אבל זה מאוד לא סביר, במיוחד בחדרי בריחה מורכבים. כמעט בכל משחק של חדר בריחה, הקבוצה שלכם תגיע למצב שבו אתם לא יודעים איך להמשיך והמפעיל יכול לסייע לכם עם רמזים נוספים.

כתיבת תגובה

כתובת המייל שלך לא תוצג, שדות חובה מסומנים ב *

*
*