אין כמו חדרי בריחה בתל אביב ליצירת בילוי מעניין לאירועים

אין כמו חדרי בריחה בתל אביב ליצירת בילוי מעניין לאירועים

חושבים על אטרקציה שוברת שוויון לבילוי שלכם, כזו שמוציאה אתכם ואת האורחים מהאקסיומה של הבילוי הקלאסי במסעדה או בבית המרזח? אם לפניכם ארגון אירועים, אך טבעי שתבקשו להזמין מקום באיזושהי מסעדה מענגת או קנטינה שתענוג לבלות בה. אבל מה עם בילוי מעשי המשלב בחובו אקשן והרפתקאות? אם אתם מעוניינים לספק לעצמכם בילוי עם מאמץ מחשבתי מעניין ומרתק, אנו ממליצים על חדרי בריחה בתל אביב. חדרים אלו מעניקים לאירוע שלכם משמעות חדשה בכל הנושא של הרפתקנות ועניין תוכני עבורו. מה בתכנית, אתם שואלים?

פתרון חידות בקבוצות

הקבוצה, שעשויה למנות 6-7 איש, תצטרך לפתור חידות בשביל להגיע מחדר אחד למשנהו, לפתוח תיבות וקופסאות חשודות ולהתקדם לשלבים הבאים של המשחק. כשהפתרון הוא בקבוצה, תחושת העשייה והסיפוק במסגרת חדרי בריחה בתל אביב רק הולכת ועולה. במסגרת פתרון חידות זה אתם תגיעו מהר מאד לקצה החוליה האחרונה של החדר ובכך תזכו את עצמכם בסיפוק רב על שפתרתם עלילה מורכבת והבאתם את העלילה לסיומה בכוחות עצמכם.

הימלטות אישית

בואו לחדר בריחה בשביל לשחק עצמאית, להימלט מהיריבים ולצאת ראשון מהתא. חדרי בריחה בתל אביב הטומנים בחובם הימלטות אישית אינם חדרי בריחה לאירועים אלא לבילוי אישי עם מספר חברים או לבד. בין אם תגיעו עם עוד אנשים ובין אם תגיעו בעצמכם, המשחק יהיה רק אתם והתנועות שלכם. החברים והאנשים שתפגשו במתחם יהיו המתחרים שלכם בהימלטות מן המבוך החוצה.

עלילות מעניינות מוכרות או מקוריות

חלק מהעלילות של חדרי בריחה בתל אביב הן מקוריות של חדר הבריחה, וחלקן עלילות מקוריות על בסיס ספרים וסרטים. בחירת העלילה משפיעה על החוויה בחדר הבריחה. אם אתם אוהבי הפתעות, בחרו בחדר בריחה עם עלילה לא מוכרת, ואם אתם מעוניינים להשתמש בידע שלכם על סיפור קיים בשביל לפתור את החדר, בחרו בעלילה קיימת.

חדרי בריחה– פרטים לוגיסטיים

כדאי לדעת מראש כמה זה עולה, וכיצד ניתן לשלם: בכניסה, ביציאה, עם החנות לסטודנטים וחיילים ,וכד'. מומלץ לוודא כי חדרי בריחה בתל אביב קרובים למקום האירוע שלכם ולהכין את עצמכם לנסיעה במהלך הבילוי אם לא כך הדבר.

כתיבת תגובה

כתובת המייל שלך לא תוצג, שדות חובה מסומנים ב *

*
*