חדרי בריחה לגיבוש כיתתי

שנת 2020, ועוד כמה חודשים מתחילתה של שנת 2021, עצרו את החיים של כולנו בהרבה מובנים.

מגיפת הקורונה אשר השתלטה על העולם והכריחה אותנו לפנות לריחוק חברתי, בידודים וסגרים, יצרה גם ריחוק של ממש בקשרים החברתיים של כולנו.

ילדי בתי הספר, במיוחד בכיתות הגדולות, למדו כמעט שנה שלמה במתווה מרוחק הכולל בעיקר שיעורים דרך אפליקציית זום ולמידה מרחוק.

כעת, כאשר נראה שבישראל המצב מתאזן ואנו חוזרים לשגרה, בבתי ספר רבים מבינים כי הריחוק הזה יצר שינוי מהותי בתמהיל החברתי של הכיתה ומחנכים רבים מחפשים את הדרכים הנכונות והטובות ביותר לאחד מחדש את חברי הכיתה ולגבש את כולם יחד, ואין ספק כי חדרי בריחה יכולים לאפשר לכם לעשות זאת בצורה הטובה והנכונה ביותר.

כיצד? איך אתם יכולים להשתמש בחדרי בריחה על מנת ליצור גיבוש כיתתי איכותי ונכון? קראו את המאמר הבא ותמצאו את התשובה.

יצירת גיבוש מתוך בחירה

אנשי חינוך רבים היום כבר מבינים כי הדרך להגיע להקשבה ויישום אצל בני נוער וילדים היא לגרום להם להבין את הדברים בכוחות עצמם.

אתם יכולים לדבר בכיתה או לנסות להוכיח אבל בסופו של דבר, הגיבוש הכיתתי צריך להגיע מתוך בחירה של התלמידים, מתוך הבנה של היתרונות האישיים של כל אחד ואחת מהם, היכרות טובה יותר בין כולם וכדומה, וזה בדיוק מה שעושים חדרי הבריחה.

באמצעות חדרי בריחה איכותיים אתם מאפשרים לכלל בני הכיתה לשתף פעולה יחד, לכל אחד מהם לתרום את חלקו בצורה שתהיה בולטת לשאר החברים וכך ללמד אותם רבות על הכח של הביחד, הרבה יותר מכל שיחת תוכחה שתנסו להעביר בכיתה.

למידה מתוך הנאה

חדרי בריחה איכותיים מאפשרים לכם לתת לתלמידים אפשרות גם ללמידה מתוך הנאה. אתם יכולים להשיג מטרות חינוכיות ולימודיות בכך שתבחרו ללכת אל חדר בריחה מתאים הכולל חידות המצריכות ידע וחשיבה.

באתר שלנו תוכלו למצוא מגוון רחב מאוד של חדרי בריחה כאלו, ואנו מזמינים אתכם לבדוק את האפשרויות ולבחור בחדר הבריחה המתאים והנכון  ביותר עבורכם ועבור חברי הכיתה.

כתיבת תגובה

כתובת המייל שלך לא תוצג, שדות חובה מסומנים ב *

*
*