חדרי בריחה לוועדי עובדים

ימי גיבוש ופעילויות לוועדי עובדים הינן הכרחיות למען יצירת יחסי עבודה תקינים וחבריים בין העובדים השונים בכל משרד ובכל וועד עובדים בארץ. הומור, כידוע, הוא הדרך המושלמת לשבירת קרח ומתיחות בין כל אחד ואחת. הומור משחרר לחצים, מוביל להנאה ולפורקן, מוביל לסולידריות ולהנאה מכל דבר ומכל סיטואציה. אטרקציות לוועדי עובדים, אם כן, יכולות להתנהל ולהיערך במגוון רחב של מקומות ומגוון רחב של מוקדים, כולם טובים וכולם ראויים, לכולם חסרונות ולכולם יתרונות, אך המטרה הסופית, כמובן, היא הליך הגיבוש בין כל העובדים ויצירת קשרי חברות, לא רק עבודה, בין כולם. ארוחות צהריים וערב משותפות, פיקניקים, בר-בי-קיו, חופשות משותפות ברחבי הארץ, הרצאות וטיולים, כל אלה הן רק חלק ממגוון האטרקציות שניתן לארגן בין וועדי העובדים, למען יצירת קרבה בין העובדים השונים אך בשנים האחרונות יותר ויותר מקומות עבודה מבינים כי חדרי בריחה יכולים להוות את האטרקציה הטובה ביותר וליצור גיבוש בין כולם ועבודת צוות אמיתית ונכונה.

אטרקציה שונה ומגבשת

חדרי בריחה  יכולים להיות הפתרון הטוב ביותר לאירועים ופעילויות אשר כוללים גיבוש של אנשים ויצירת אווירה מהנה. האטרקציה והחוויה בחדרי הבריחה שוברים את הקרח בין העובדים המשתתפים באתגר, מובילים לאווירה משוחררת יותר ונעימה יותר לכולם ומלמדים תוך כדי החוויה את העובדים על המשמעות של עבודת צוות ועל היתרונות הרבים שהם יכולים להשיג מעבודת צוות נכונה ומגבשת.

מה חשוב לבדוק לפני הבחירה?

לפני שאתם בוחרים חדרי בריחה לימי גיבוש דרך ועד העובדים, חשוב שתחליטו על האופי של יום הגיבוש, מספר האנשים אשר ישתתפו ביום הזה, אופי האנשים המרכזיים ועוד, כדי שתוכלו לבחור את החדר הנכון והמתאים ביותר עבור כולם.

חשוב מאוד לבחור חדר בריחה אשר יתאים לכל חברי הקבוצה, במיוחד אם יוצאים בקבוצות גדולות. בצורה הזו לא יצא מצב בו חלק מחברי הקבוצה ימצאו את עצמם מחוץ לחוויה ולא מצליחים לקחת בה חלק רק בגלל שיש שם יותר מידי משתתפים והם לא מצליחים למצוא את עצמם בתוך החוויה ולוקחים חלק פעיל באתגר עצמו.

כתיבת תגובה

כתובת המייל שלך לא תוצג, שדות חובה מסומנים ב *

*
*