חדר בריחה לדוברי אנגלית – כל מה שחשוב לדעת

אם אתם מארחים חברים או בני משפחה מחו"ל ואתם מחפשים חדר בריחה שיעניק להם אטרקציה מהנה ומיוחדת במהלך החופשה שלהם, הגעתם אל המקום הנכון.

למצוא חדר בריחה הפועל בשפה זרה זה מעט יותר מורכב, שכן למרות שמדובר בשפה בינלאומית, לא כל חדרי הבריחה מציעים הפעלה באנגלית. אז איך תוכלו לעשות את זה נכון? קראו את המאמר הבא ותמצאו את התשובה.

איך בכלל אומרים חדר בריחה באנגלית?

השם של חדר בריחה באנגלית escape room (אסקייפ רום), כך שאם אתם מחפשים חדר בריחה אשר מציע התאמה לדוברי אנגלית, שימוש במושג דווקא באנגלית יכול להניב לכם תוצאות מתאימות יותר. הוסיפו למושג escape room גם את שם האזור בו אתם שוהים על מנת למצוא את התוצאות המדויקות ביותר.

באתר תוכלו למצוא מגוון רחב של חדרי בריחה, ובתיאור לבדוק האם ניתן להגיע למקום עם דוברי אנגלית, והאם בכלל ההבנה של השפה היא משמעותית עבור האתגר.

האם דובר אנגלית יכול ללכת אל חדר בריחה גם בלי לדעת עברית?

חשוב להבין כי ישנם שני סוגים של חדרי בריחה – כאלו שהחידות בהם הן במספרים או צורות ורמזים שונים, כך שאתם לא באמת משתמשים בשפה, ולא משנה אם מדובר בעברית או אנגלית, וישנם חדרי בריחה בהם היכולת לקרוא את השפה ולהבין אותה היא משמעותית עבור האתגר והיכולת לפתור אותו, ולכן אם חייבים לבדוק את זה לפני שאתם בוחרים חדר בריחה ולהיות בטוחים כי תהיו מסוגלים באמת לבצע את האתגרים וליהנות מהם.

אם בחדר הבריחה הכל כתוב או נאמר בשפה העברית ואתם יוצאים עם קבוצה שרובה או כולה דוברי אנגלית, הדבר יכול להוות עבורם מכשול בפתרון האתגר.

מי משתתף אתכם באתגר?

אם אתם יוצאים אל חדר הבריחה לבד או עם משתתף נוסף שאתם מכירים, ובמקום יצרפו אתכם אל עוד כמה אנשים בכדי שיחד תבצעו את המשימה, התקשורת בין כולכם היא חשובה מאוד ולכן חשוב לוודא כי מצרפים אתכם אל קבוצה שתוכלו לתקשר איתה, באנגלית או בשפה אחרת שאתם דוברים ומבינים.

כתיבת תגובה

כתובת המייל שלך לא תוצג, שדות חובה מסומנים ב *

*
*