רעיונות לבת מצווה בחדר בריחה

אתם מאמינים? אז כן כדי שתתרגלו לזה הילדה הקטנה שלכם הגיעה למצוות והיא כבר חוגגת בת מצווה איך שהזמן רץ. אך עם גיל זה באה גם אחריות ובתכם כבר לא קטנה היא רוצה מסיבה עם החברים ובני הכיתה. עכשיו זה הרגע שלכם להעניק לה מסיבה מיוחדת שהיא תוכל להשוויץ בה בגאווה, מסיבה שאף אחד לא ישכח ובמקום להפיק אירוע יקר מאוד באולם אירועים או מקום יוקרתי ולחרוג לחלוטין מתקציב ההוצאות המשפחתי שלכם, תוכלו לארגן לילדה מסיבה עם החברים בתוך חדר בריחה ולהציע להם חוויה ייחודית שלא ישכחו למשך זמן רב.

בחירה של חדר בריחה מתאים

השלב הראשון הוא בחירה של חדר הבריחה. תוכלו למצוא באתר שלנו מגוון רחב של חדרי בריחה ולכן חשוב מאוד לבחור חדר אשר מותאם לקבוצה מבחינת מספר המשתתפים, מבחינת האתגר שיהיה מותאם לגיל הילדים, מבחינת המיקום שלו ועוד. לאחר שבחרתם את חדר הבריחה המתאים אתם יכולים להשלים ארגונים נוספים לקראת המסיבה אך אם גולת הכותרת של המסיבה היא חדר הבריחה, אתם חייבים לדעת לבחור את חדר הבריחה הנכון והמתאים ביותר וחשוב להשקיע בכך את הזמן לאיתור החדר המתאים ביותר עבור המסיבה אותה אתם מתכננים.

פעילויות נלוות

מלבד חדר הבריחה, שהוא גולת הכותרת של המסיבה, עליכם לחושב גם על מה שמעבר. לדוגמא, תוכלו לבחור חדר בריחה אשר נמצא קרוב למסעדה מתאימה ולאחר חדר הבריחה כל הילדים יוכלו לשבת לארוחה מפנקת או שתוכלו לבחור חדר בריחה אשר מציע חדר אירוח למסיבות או מקום חיצוני בו אפשר לשבת, להזמין אליו אוכל במשלוח או דוכני מזון שונים ולהציע לחברים אפשרות לישיבה חברתית מהנה ומגבשת לאחר החוויה בחדר הבריחה.

בצורה הזו אתם יכולים להציע לבת שלכם בת מצווה מהנה ומיוחדת מאוד, כזו שהחברים לא יפסיקו לדבר עליה ותשאיר להם זכרונות לטווח ארוך מאוד, אך ביחד עם זה לא תצטרכו להוציא עשרות אלפי שקלים על המסיבה ולהישאר עם חור משמעותי בתקציב המשפחתי שלכם.

כתיבת תגובה

כתובת המייל שלך לא תוצג, שדות חובה מסומנים ב *

*
*