כמה עולה להשתתף בתחרות?

עלות ההשתתפות בתחרות, כולל אירוח "הכל כלול" הינה 999€ לאדם! אבל… לכם מגיע מחיר מיוחד כי אתם מגיעים דרך BookEscapeRoom, ולכן תקבלו 400€ (!) הנחה לאדם. כן כן, זו לא טעות, תקבלו 40% הנחה, כך שהמחיר יעמוד על € 599 לאדם בלבד. * המחיר כולל מלון, 3 ארוחות ביום, נסיעות, משחקים בחדרי הבריחה ובילויים, ואינו […]

קרא עוד

היכן נערכת התחרות?

התחרות נערכת בעיר סופיה, בירת בולגריה, שהיא אחת הערים העתיקות ביותר באירופה, ומהווה כיום את המרכז הכלכלי והתרבותי של בולגריה. סופיה היא העיר הגדולה ביותר במדינה ובה כ-1.4 מיליון תושבים. ברחבי העיר תוכלו למצוא מגוון אטרקציות תיירותיות, החל מהעיר העתיקה המלאה במבנים היסטוריים, דרך תיאטראות, מסעדות, מועדוני לילה, פאבים ומרכזי קניות.

קרא עוד

מהם חוקי התחרות?

כמו בכל תחרות, גם לתחרות הזו מגוון חוקים וכללים. אתם מוזמנים לקרוא את רשימת החוקים והכללים המלאה בקישור הבא.

קרא עוד

לאילו גילאים מתאימה התחרות?

הגבלת הגיל בתחרות נובעת מהגבלות הגיל של חדרי הבריחה עצמם. הגיל המינימלי להשתתפות בחדר בריחה הינו 10, כאשר בכל קבוצה חייב לקחת חלק לפחות מבוגר אחד מעל לגיל 18. החדרים יתואמו לפי הרכב הצוות.

קרא עוד

באיזו שפה מדברים?

חדרי הבריחה עצמם וכל ההתנהלות בהם תהיה בשפה האנגלית, אם כי לחברה יש נציג ישראלי דובר עברית אשר יוכל לסייע בכל שאלה ובקשה, לפני ההזמנה, לאחריה וכן במהלך התחרות עצמה.    

קרא עוד

מה קורה ביום הראשון?

תנחתו בשדה התעופה הבינלאומי בסופיה שבבולגריה - Dobre Doshli (ברוכים הבאים בבולגרית). אחרי שתחתימו את הדרכונים ותאספו את המזוודות, ימתין במיוחד בשבילכם נהג עם שלט עליו יודפס שמכם, והוא יסיע אתכם למלון. במלון תיפגשו עם נציג של התחרות שידריך אתכם לגבי ההתחרות וההתנהלות במהלך הסופ״ש כולו. אחרי התארגנות בחדרים תצאו לחדר הבריחה הראשון שלכם! בסוף […]

קרא עוד